Пошук:
ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Купівля автомобіля – це лише початок нашої з Вами співпраці, і, що найголовніше, дружби. Протягом всього часу експлуатації Вашого автомобіля ми будемо намагатися забезпечувати Вас бездоганним сервісом.

Компанія «НІКО-Захід» вдячна Вам за цей прояв довіри та поваги до нашої діяльності! Ми пам’ятаємо та цінуємо кожного з Вас, саме тому ми розробили програму лояльності «5 діамантів», яка супроводжуватиме приємними сюрпризами та подарунками Ваш візит до «НІКО-Захід» для покупки або технічного обслуговування автомобіля.

Програма має 5 рівнів, поступове сходження якими щораз збільшуватиме Вашу винагороду у вигляді різноманітних знижок та бонусів. Таким чином, чим вищий рівень, тим більшим є розмір знижки та кількість отримуваних Вами подарунків.

Ваш автомобіль не лише засіб пересування, але й спосіб заощадження! Ми передбачили усі варіанти Ваших витрат у нашому автосалоні, щоб у майбутньому винагородити Ваші фінансові зусилля. Отже, є декілька рівнів «Програми Лояльності»:

УМОВИ УЧАСТІ У ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ «5 ДІАМАНТІВ»


Стати Учасником Програми можуть фізичні особи, не залежно від громадянства, і юридичні особи, які:

  • або придбали новий (б/у) автомобіль в будь-якому дилерському центрі «НІКО» на території України;
  • або придбали набір аксесуарів в будь-якому дилерському центрі «НІКО» на території України;
  • або виявили бажання стати Клієнтом мережі сервісних станцій «НІКО».
  • Умови програми лояльності «5 діамантів» не розповсюджуються на акційні програми та спеціальні ціни встановлені в ТОВ «НІКО-Захід».

ПЕРЕВАГИ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ «5 ДІАМАНТІВ»:

  • Гнучка, прозора і зрозуміла для кожного Клієнта комплексна система здобуття і накопичення знижок для покупки і обслуговування автомобіля на СТО, придбання запасних частин і аксесуарів.
  • Повноцінне функціонування Програми лояльності в дилерських підприємствах «НІКО» на всій території України.
  • Пільгові умови використання послуг компаній групи «НІКО» (страхування).
  • Індивідуальний підхід до кожного Клієнта.

Ставши Учасником Програми, Ви отримуєте увагу і турботу, а також зрозумілі і прозорі умови співпраці з нами!Все, що ми робимо – ми робимо для Вас!

СПЕЦІАЛЬНА ПРОГРАМА ПОСЛУГ ДЛЯ КОРПОРАТИВНИХ КЛІЄНТІВ

Шановні партнери!

Дякую Вам за те, що Ви вже використовують або ж тільки починаєте розглядати автомобілі FIAT, як надійний автомобільний помічник у Вашому бізнесі.

Компаніям які є власниками парку автомобілів Fiat, Alfa Romeo, Lancia наша компанія готова запропонувати індивідуальні умови обслуговування Ваших автомобілів. 

Якщо Ви тільки починаєте вибирати автомобіль, для корпоративної покупки, ми будемо раді Вас зустріти в Автосалоні Fiat ТОВ “НІКО-ЗАХІД”.

Співробітники компанії відповідальні за цей напрямок продажів, готові підготувати індивідуальні умови покупки нового автомобіля, а також замовлення у виробництво автомобілів, які максимально підійдуть Вам для Вашої роботи. 

FIAT ASSISTANCE

Перелік Асистанських та Інформаційних послуг

1. Інформаційні послуги FIAT Assistance.

  • станцій технічного обслуговування;
  • дилерських центрів;
  • автозаправних станцій;
  • послуг евакуатора;
  • аварійного комісара;
  • послуг таксі;
  • готелів;
  • державної автомобільної інспекції;
  • медичних установ;
  • страхових компаній та ін.
  • технічна консультація щодо особливостей експлуатації т/з, порядку
  • та строків проходження ТО;
  • передача термінового повідомлення від Клієнта 
  • (факс, SMS-повідомлення, e-mail);
  • пошук необхідної інформації в мережі Internet.
  • інформаційна підтримка (порядок дій на місці ДТП);
  • юридична підтримка;
  • допомога зі зверненням до страхової компанії;
  • допомога з оформленням документів;
  • надання контактної інформації екстрених служб;
  • консультації лікаря по телефону.

2. Організаційні послуги FIAT Assistance

  • заміна колеса;
  • доставка пального;
  • підзарядка акумулятора;
  • аварійне відкриття дверей;
  • відігрів замків дверей та багажника;
  • буксирування з проїжджої частини;
  • пошук та бронювання номеру в готелі;
  • виклик таксі;
  • бронювання залізничних, автобусних, та авіаквитків;
  • організація підміни несправного автомобіля.
  • виклик ДАІ;
  • виклик служби порятунку;
  • виклик евакуатора;
  • виклик аварійного комісара;
  • виклик карети швидкої медичної допомоги;
  • організація стаціонарного лікування;
  • виклик та залучення інших організацій за проханням Клієнта;
  • пошук та бронювання номеру в готелі;
  • виклик таксі;
  • бронювання залізничних, автобусних та авіаквитків;
  • організація підміни несправного автомобіля.

3. Послуги евакуації FIAT Assistance автомобіля в разі настання ДТП або поломки автомобіля. Територія обслуговування – Україна.

4. Технічна допомога FIAT Assistance.

  • Клієнту буде організовано доставка пального до місця зупинки транспортного засобу;
  • вартість 10 літрів пального надається за рахунок компанії «Юніверсал Асістанс», з урахування ліміту – 1 раз протягом Періоду обслуговування.
  • при подальших зверненнях за даною послугою вартість та кількість пального Клієнт замовляє та сплачує самостійно.
  • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе Клієнту запустити двигун від стороннього джерела живлення;
  • дана послуга включає лише запуск двигуна від стороннього джерела живлення, та не включає організацію придбання нових елементів живлення, їх заміни чи ремонту;
  • після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги Клієнт повинен негайно звернутися до СТО дилерської мережі для вирішення проблеми;
  • в разі, якщо Клієнт після вдалого запуску двигуна службою технічної допомоги не звернувся до СТО для ліквідації причин поломки, та подібна ситуація виникла повторно, на протязі 1 місяця, Виконавець має право відмовити Клієнту/Замовнику в сплаті послуг повторного виклику служби технічної допомоги, чи евакуації.
  • буде організовано у разі непередбачуваної ситуації, коли колесо автомобіля пошкоджено та необхідна його заміна;
  • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе замінити колесо на запасне колесо Клієнта;
  • Клієнт повинен буде самостійно звернутися до найближчого СТО чи шиномонтажу для ремонту пошкодженого, або придбання нового колеса.
  • послуга надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку замерзання води в отворах замків, та/або у випадку коли ключі від автомобіля опинилися всередині салону ТЗ, та/або виходу з ладу механізму замка, при цьому обмежується будь-який доступ всередину автомобіля;
  • Клієнту буде організовано виїзд служби технічної допомоги, яка допоможе розблокувати двері.
  • послуга надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку коли клієнтом втрачений (загублений/пошкоджений) основний комплект ключів від автомобіля;
  • Клієнту буде організована доставка запасного комплекту ключів, при цьому Клієнт організовує вільний доступ до запасного комплекту ключів.

5. Послуги з бронювання та оплати готелю та зворотного квитка.

  • поломка сталася в нічний час або в часи, коли СТО дилерської мережі не працюють (вихідні, або святкові дні);
  • автомобіль неможливо відремонтувати на протязі одного робочого дня, та Клієнт вимушений чекати закінчення ремонту до наступного робочого дня СТО.

в 1 (одно)-, 2 (двох)-, 3 (трьох)- місних номерах, що належать до категорії «люкс» або «напівлюкс». В разі відсутності можливості сплати перебування Клієнта та його пасажирів в готелі (залежить від часу та місцезнаходження готелю), Клієнту будуть відшкодовані такі витрати при пред’явлені всіх необхідних документів.

  • свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (готелю);
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку;
  • чек або квитанцію про сплату послуг;
  • копію паспорта.

становить 2 000,00 грн. на рік.

6. Додаткові послуги FIAT Assistance.

  • У випадку перевищення цього ліміту протягом календарного року послуги по таким ТЗ можуть бути надані за рахунок клієнта або гарантії сплати отриманих послуг від Замовника.
  • послуга з виїзду комерційної невідкладної допомоги може бути надана при можливості її надання в даній місцевості та в даних умовах;
  • загальний ліміт на послугу виїзду комерційної невідкладної допомоги становить 2 000,00 грн. на рік;
  • у випадку перебільшення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю

Організація надання послуг FIAT Assistance Клієнту без подальшої оплати.

1.1. Цілодобовий доступ до диспетчерського центру;

1.2. Надання контактної інформації:

1.3. Організація конференц-зв’язку.

1.4. Консультації при поломці:

1.5. Консультації при ДТП:

2.1. У випадку поломки:

2.1.1. виклик служби технічної допомоги:

2.1.2. виклик евакуатора;

2.1.3. У разі поломки автомобіля під час подорожі:

2.2. У разі настання ДТП:

2.3. У разі настання ДТП або поломки під час подорожі:

Надаються в разі настання ДТП або поломки автомобіля, що унеможливлюють його подальший самостійний рух, за рахунок компанії «Юніверсал Асістанс» без урахування лімітів. 

3.1. Евакуація проводиться з місця настання ДТП або поломки до найближчої СТО, що входить до дилерської мережі імпортера, перелічених в додатку №2 до Договору.

3.2. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до іншої СТО дилерської мережі, що знаходиться на більш відділеній відстані від місця поломки або ДТП, Клієнт вимушений буде сплатити різницю відстані між бажаною та рекомендованою Виконавцем за власні кошти.

3.3. В разі, якщо Клієнт забажає евакуювати автомобіль до СТО, що не входить до переліку авторизованих СТО Замовника, перелічених в додатку №2 до Договору, Клієнт самостійно сплачує послуги евакуації.

3.4. В разі, якщо поломка автомобіля або ДТП сталися внаслідок участі Клієнта в спортивних змаганнях, Виконавець не бере на себе відповідальність за безкоштовне надання послуг евакуації та технічної допомоги. В даному випадку всі послуги Клієнт зобов’язаний буде сплатити за власні кошти.

4.1. Доставка пального. В разі непередбачуваної ситуації, коли пальне закінчилося раніше, ніж Клієнт зміг дістатися до АЗС, та в результаті чого настала зупинка двигуна. Територія обслуговування – Україна.

4.2. Запуск двигуна від стороннього джерела живлення. В разі непередбачуваної ситуації, коли акумулятор автомобіля втратив свій заряд, та спроби самостійно запустити двигун автомобіля стали безрезультатні. Територія обслуговування – Україна.

4.3. Заміна пошкодженого колеса:

4.4. Аварійне відкриття замків дверей:

4.5. Доставка запасного комплекту ключів:

4.6. Послуги технічної допомоги, перелічені в п. 4.1 (доставка палива), п. 4.2. (запуск двигуна від стороннього джерела живлення), та п. 4.3. (заміна пошкодженого колеса), 4.4. (аварійне відкриття замків дверей), 4.5. (доставка запасного комплекту ключів) надаються без урахування лімітів.

5.1. Послуги, що надаються Клієнту в разі технічної поломки автомобіля під час перебування за межам місця проживання. Територія обслуговування – Україна.

5.2. Послуги готелю будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі якщо:

5.3. Клієнту та його пасажирам буде заброньовано та сплачено перебування

5.4. Для відшкодовування витрат за перебування в готелі, Клієнту необхідно надати наступні документи:

5.5. Послуги з придбання проїзних квитків будуть надані Клієнту в результаті поломки автомобіля за межами місця проживання, що унеможливлює подальший самостійний рух автомобіля Клієнта, та подальшої евакуації автомобіля з місця поломки до найближчої СТО дилерської мережі, та в разі, якщо ремонт потребує знаходження автомобіля на СТО не менше ніж 2 доби.

5.6. Клієнту та його пасажирам буде відшкодована вартість проїзних квитків (авіа, автобусних, або залізничних) до місця запланованої подорожі або проживання та вартість квитка в зворотному напрямку для отримання відремонтованого транспортного засобу (лише водію, і тільки після отримання інформації Виконавцем про закінчення ремонту автомобіля).

5.7. Загальний ліміт на послуги готелю та послуги зворотного квитка

У випадку перебільшення ліміту Клієнт самостійно сплачує різницю.

6.1. Додатковий ліміт. У випадках, відсутності з будь-яких причин ТЗ в базі даних переданих на обслуговування, Виконавцем надається окремий річний ліміт в розмірі 5000 грн. Використання цього ліміту можливо виключно в рамках послуг, передбачених програмою. Замовник сплачує річний асистанський платіж по даному транспортному засобу, та додає в бордеро відомості про цей автомобіль датою початку дії Договору.

6.2. Виїзд комерційної невідкладної допомоги надається в разі непередбачуваної ситуації у випадку коли в результаті використання ТЗ внаслідок ДТП водію або пасажирам були спричинені тілесні ушкодження, які потребують невідкладної медичної допомоги:

Гарантія на ЛФП

Гарантія на лакофарбове покриття діє протягом тридцяти шести (36) місяців з дня продажу автомобіля.

Гарантія від наскрізної корозії кузова діє протягом дев’яноста шести (96) місяців з дня продажу автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, і забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду та обслуговування кузова автомобіля за його антикорозійного захисту на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства, умови якого викладені в сервісній книжці на автомобіль в розділі «Захист від корозії»).

При виявленні в гарантійний період експлуатації автомобіля випадків корозії з утворенням наскрізних отворів в листових металевих панелях, їх усунення проводиться за рахунок гарантійних зобов’язань виробника при дотриманні умов експлуатації автомобіля і умов даного розділу.

Дилер зобов’язується виконувати ремонт в разі виникнення наскрізної корозії кузова (корозія металевих частин кузова з утворенням наскрізних отворів), викликаної дефектом виготовлення автомобіля, за умови дотримання власником автомобіля правил експлуатації автомобіля, та забезпечення ним своєчасного (щорічного) проходження технічного огляду та обслуговування кузова автомобіля. Лакофарбове покриття кузова та антикорозійний захист днища, один раз на рік мають бути обов’язково оглянуті візуально дилером на станціях технічного обслуговування уповноваженого дилерського підприємства.

При виявленні пошкоджень антикорозійного або лакофарбового покриття таких як відшарування, подряпини, відколи, тріщини або інші зауваження, що в майбутньому може привести до утворення вогнищ корозії, дилер робить відмітки в акті прийому-передачі та повідомляє про такі дефектах власнику автомобіля.

Власник автомобіля протягом одного місяця після повідомлення про необхідність усунення пошкодження, зобов’язаний звернутися до дилера для проведення за свій рахунок ремонту такого ушкодження. Обов’язком офіційного дилера є приведення автомобіля в справний стан, який відповідає віку автомобіля і пробігу на момент проведення ремонту ЛКП або антикорозійного покриття.

Всі супутні документи (акти, наряд- замовлення, чеки про сплату) про проведення такого ремонту кузова власникові автомобіля необхідно зберігати і передати наступному власникові.

У разі порушення умов даного розділу або проходження/відмови від проходження щорічного огляду кузова по захисту від корозії, гарантія дистриб’ютора від наскрізної корозії припиняється.

Для зменшення корозії деталей автомобіля і в першу чергу кузова необхідно підтримувати їх чистоту, здійснювати своєчасний догляд за лакофарбовим покриттям і його відновлення, виробляти протикорозійну обробку прихованих порожнин кузова та інших схильних до корозії деталей.

Гарантійні зобов’язання на лакофарбове покриття або наскрізну корозію не поширюються якщо автомобіль обслуговується не дилерських підприємств.

Гарантійні зобов’язання FIAT

Гарантійне обслуговування автомобілів проводиться в період строку гарантії, що встановлюється заводом-виробником (обчислення починається з дати продажу автомобіля , яка вказується в технічному паспорті або договорі купівлі -продажу). Гарантія забезпечує відповідність техніко -економічних характеристик автомобіля пропонованим вимогам . Гарантійний ремонт виконується безкоштовно для власника автомобіля і тільки дилерським підприємством на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника, методом заміни або ремонту несправних деталей.

На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом в 36 (тридцять шість) місяців або 100.000 км пробігу з дати його продажу, в залежності від того, що настане раніше.

Умови гарантії (розділ Сервісної книжки, розділ договору купівлі -продажу або договір на гарантійне обслуговування) є документами, які повинні бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення та згоди із запропонованими умовами гарантії.

Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів протягом періоду гарантії. Гарантійні зобов’язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов , експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних як дефектів виробництва . Гарантійні зобов’язання на увазі ремонт або заміну деталей , визнаних несправними , силами і засобами дилера, безкоштовно для покупця.

При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегату.******

Всі вимоги власника автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після пред’явлення таких документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта (копії сторінок паспорта, де зазначені прізвище, ім’я, по батькові та адресу проживання покупця) або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) є юридичною особою).Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійному ремонті, вважається дата передачі дилерського підприємству оформленого належним чином заяви з доданням вищевказаних документів. У разі, коли власник автомобіля не надав дилерського підприємству оформленого належним чином заяви та комплект документів, звернення покупця є не дійсним.При виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля має право вимагати від дилерів його усунення. Усунення незначних недоліків або нестачі відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту.
Якщо при виявленні незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) не можливе до їх усунення, власник автомобіля зобов’язаний відразу звернутися до дилерського підприємству і повідомити останнього про виявлення незначних недоліків або нестачі за наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) НЕ можлива, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля або створити загрозу безпеки життя власник автомобіля або інших осіб.
Гарантія виробника на деталі, замінені в гарантійний період, при проведенні гарантійних ремонтів, закінчується разом із закінченням періоду офіційної гарантії виробника на автомобіль , незалежно від дати заміни таких деталей.
Гарантійне обслуговування надається тільки за наявності сервісної книжки, з відповідними відмітками, які підтверджують своєчасне виконання операцій з технічного обслуговування, діагностики та ремонту автомобіля , на підставі технічних рекомендацій та вимог виробника.

Гарантійні зобов’язання FIAT (ФІАТ) не поширюються на наступне

Незначні недоліки, що виникли в результаті природного зносу і такі що природно зношуються і руйнуються при експлуатації автомобіля, а саме:

  • Ремені приводу допоміжних агрегатів і ремінь механізму газорозподілу двигуна (ГРМ);
  • Всі деталі підвіски автомобіля (крім амортизаторів, їх опор і кульових шарнірів) – такі як важелі, сайлентблоки і ін.;
  • Свічки запалювання або розжарювання;
  • Плавкі запобіжники, лампи розжарювання, ксенонові лампи і світлодіоди;
  • Гальмівні диски і барабани й фрикційні матеріали (такі як диски зчеплення, гальмівні колодки і накладки, синхронізатори механічних коробок перемикання швидкостей і ін.)
  • Різного виду гумові ущільнення кузова, щітки склоочисника;
  • Всі види кріплення – болти, гайки, зливні та заправні різьбові пробки, ущільнювальні кільця;
  • Шини і колісні диски;

Вузли та агрегати (в тому числі інші вузли, агрегати і системи, робота яких залежить від них або пов’язана з ними), що підлягають ремонту або внесенню змін до їх конструкцію за власним рішенням власника автомобіля та/або поза офіційній дилерській мережі імпортера автомобіля (такі як будь тюнінг; самостійне переобладнання автомобіля під ручне керування і навпаки; установка додаткового обладнання: захисту двигуна, протиугінних систем, аудіо систем, газобалонного обладнання і т.п.).

Деталі, вузли і агрегати автомобіля, що мають пошкодження (як зовнішні так і внутрішні) внаслідок дії сторонніх предметів, рідин, в т.ч. агресивних або надмірних температур.

Недоліки скляних складових частин автомобіля, що виникли після закінчення трьох календарних місяців з дня продажу автомобіля покупцеві.

Деталі та витратні матеріали, які використовуються при виконанні планового технічного обслуговування, а саме:

  • Всі типи фільтрів; 
  • Експлуатаційні матеріали: масло двигуна, коробки, редуктора і рідина охолоджуюча, хладоген кондиціонера, приводу зчеплення, гальм, омивача скла і фар, та інші. 

Незначні відхилення:

  • Важко вловимий або незначний шум, стукіт або вібрація, які не впливають на якість і безпека функціонування автомобіля (в т.ч. люфт рульового управління), що знаходиться в межах визначених правилами дорожнього руху;
  • Шуми від роботи амортизаторів і їх опор, які виникають, наприклад, при русі автомобіля по дорозі з нерівною поверхнею (ями, горби, бруківка і т.д..)
  • Запотівання або виникнення окремих масляних крапель в районі ущільнень, в результаті яких немає необхідності поповнення масла між плановим технічним обслуговуванням;
  • Незначне запотівання передніх блок-фар і задніх ліхтарів;
  • Дефекти, що виникли в умовах не відповідають умовам експлуатації;
  • Знос і старіння деталей трансмісії, підвіски, коліс, елементів кріплення та інших елементів;
  • Знос і старіння оббивки, облаштування салону, сидінь, рульового керма і важеля КПП в процесі експлуатації; 
  • Витрати моторного масла менш 400 гр. на кожну 1000 км пробігу.

Несправності виникли в результаті:

  • Використання автомобіля в місцях, не призначених для транспорту, в тому числі на дорогах, які не відповідають вимогам ДСТУ 3587-97 – «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
  • Впливу сонячних променів, промислових і хімічних викидів, кислотних і лужних забруднень, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, піску, солі в т.ч. від дорожнього покриття, граду, дощу, блискавки або інших явищ, які можуть бути пов’язані як з діяльністю людини так і звичайних природних явищ або катаклізмів.

Незначні недоліки, недоліки або істотні недоліки (включає механічні пошкодження) які виникли внаслідок дорожньо-транспортної пригоди у випадках, коли потрібна заміна одного з основних агрегатів (двигун, коробка передач, елементи передньої і задньої підвіски і/або рульового управління) або ремонт з заміною базової деталі цих агрегатів або , якщо потрібна заміна або правка (рихтування) незнімних силових елементів кузова.

Незначні недоліки , недоліки або істотні недоліки  в тому числі механічні пошкодження), що виникли в результаті механічної дії, ДТП, впливу навколишнього середовища, використання палива, яке не відповідає вимогам виробника.

У порядку гарантійного ремонту не виконується наступне:

  • Всі роботи при виконанні планового технічного обслуговування.
  • Роботи з регулювання, в тому числі, якщо необхідність в них виникла між регламентним плановим технічним обслуговуванням, а також на усунення недоліків, що виникли внаслідок поганого догляду за автомобілем або використання неякісних паливно-мастильних матеріалів.
  • Роботи з виконання регулювальних робіт на капоті, дверях, кришках багажного відсіку, замків, фарах, кутах установки коліс, клапанах, кутах випередження запалювання, оборотах холостого ходу, приводних ременях та інші регулювальні роботи, що виник внаслідок природного зносу.
  • Діагностичні роботи з визначення забрудненості відпрацьованих газів, вимірювання компресії, випробування на гальмівних стендах та інші діагностичні роботи.

Роботи, пов’язані з очищенням паливної системи, шиномонтажом і балансуванням коліс, обслуговуванням акумуляторних батарей.

Технічне обслуговування FIAT

Технічне обслуговування

Планове технічне обслуговування Вашого автомобіля необхідне для забезпечення надійної та безпечної експлуатації. Своєчасне технічне обслуговування сприяє виявленню наявних несправностей, значно знижує Ваші витрати на паливо, а також, продовжує термін служби автомобіля. Це призводить до значної економії Ваших коштів і часу.

Технічне обслуговування автомобіля – це комплекс заходів, спрямованих на підтримку транспортного засобу в справному стані і відповідному зовнішньому вигляді, а так само на виявлення та усунення можливих прихованих несправностей. Технічна справність автомобіля забеспечує максимально можливий рівень безпеки, економічності, екологічності та надійності. Технічне обслуговування, на відміну від ремонту, носить профілактичний характер. Що б приділити трохи уваги своєму автомобілю не обов’язково чекати поки трапиться поломка.

Існує три основні види технічного обслуговування автомобілів:

  1. щоденне обслуговування (ЩО); 
  2. планове технічне обслуговування (ТО-1; ТО-2 …); 
  3. сезонне обслуговування (СО).

Щоденне технічне обслуговування

Щоденне обслуговування включає в себе контроль стану наступних агрегатів: одометр, датчики, гальмівна система, система рульового управління, фари і світлова сигналізація. Перевірка рівня масла, палива, охолоджувальної і гальмівної рідин так само відносяться до щоденного обслуговування автомобіля. Не варто забувати про регулярну мийку і підтримання чистоти в салоні. 

Перед кожною поїздкою рекомендуємо перевірити:

  • Загальний стан автомобіля;
  • Стан кузова;
  • Положення дзеркал;
  • Стан номерних знаків;
  • Стан електрообладнання;
  • Рульову систему;
  • Роботу датчиків;
  • Тиск в шинах.

Планове технічне обслуговування

Планове технічне обслуговування автомобіля здійснюється тільки дилерським підприємством і в обсязі, рекомендованому виробником автомобіля і імпортером. 

Основна мета планового технічного обслуговування – запобігти випадковим поломкам, які можуть вивести з ладу транспортний засіб, збільшити витрату палива і мастильних матеріалів, а найголовніше підвищити безпеку при експлуатації Вашого автомобіля.

Люди, які цінують комфорт і надійність італійських автомобілів вибирають саме якість даної марки, що зобов’язує до високого рівня технічного обслуговування. Технічну діагностику необхідно проходити регулярно, щоб уникнути проблем, які можуть виникати при довгій експлуатації. Проходження планового технічного обслуговування і ремонту Вашого автомобіля на авторизованій сервісній станції є обов’язковою умовою для збереження гарантії.

Технічне обслуговування FIAT включає в себе регулярні планові операції і ряд додаткових операцій, що здійснюються з урахуванням особливостей моделі автомобіля, пробігу та строку експлуотаціі. Умови експлуатації автомобілів в Україні, а також регламент технічного обслуговування докладно описаний в сервісній книжці.

Власник автомобіля зобов’язаний своєчасно звертатися до дилерського центру і надавати автомобіль для планового технічного обслуговування. Термін планового технічного обслуговування автомобіля встановлений в інтервалах часу та/або пробігу, а саме – 12 місяців +/-1 місяць/15.000 км (для Fiat Ducato – 20.000км) +/- 500 км, в залежності від того, що настане раніше.

При виконанні планового технічного обслуговування, дилерські підприємства зобов’язані видати власнику автомобіля наряд-замовлення або акт виконаних робіт на проведені роботи, використані матеріали та встановлені запасні частини.

Про проведення робіт планового технічного обслуговування свідчить відмітка дилерського підприємства в сервісній книжці на автомобіль, яка включає в себе, як дані про проведення планового технічного обслуговуванні автомобіля (пробіг автомобіля, дата проведення планового технічного обслуговування, штамп дилерського підприємства, підпис відповідальної особи дилерського підприємства, яке здійснювало планове технічне обслуговування), так і дані про наступне рекомендованой планове технічне обслуговування (граничний пробіг автомобіля і рекомендована дата проведення), яке проводиться у разі настання одного із зазначених термінів, залежно від того, що раніше настане.

Ми гарантуємо якість і професіоналізм при виконанні технічного обслуговування, передбачених виробником.

Своєчасне і якісне технічне обслуговування автомобіля є запорукою надійної роботи при подальшій експлуатації.

Сезонне обслуговування

Сезонне обслуговування являє собою підготовку транспортного засобу до експлуатації в той чи інший сезон. Для нашого клімату процедура СО є обов’язковою, і проводиться не рідше двох разів на рік. З настанням заморозків необхідно «перевзути» свій автомобіль в зимову гуму, не зайвою виявиться і антикорозійна обробка кузовний частини, заливка незамерзаючої рідини в бачок омивача скла. Відповідно, в теплу пору зимова гума поступається місцем літньої.

Сервісний центр

Фіат Центр Тернопіль – це високий професіоналізм обслуговуючого персоналу, оригінальні запчастини та сучасне обладнання, що дозволяє провести точну діагностику автомобіля, усунути будь-які несправності.

Фіат Центр Тернопіль має сертифікати і все необхідне обладнання для проведення планових, ремонтних, діагностичних робіт і встановлення додаткового обладнання. Кваліфікація персоналу підтверджена сертифікатами та дипломами концерну FIAT. Все перераховане гарантує якість виконання робіт, а наявність власного складу оригінальних запасних частин і матеріалів дозволяє виконувати обслуговування і ремонт в найкоротші терміни.

При проведенні робіт використовуються виключно оригінальні запчастини, а спеціалізоване обладнання дозволяє дотримуватися технологічних норм при виконанні робіт, підвищуючи якість надаваних послуг. Наша станція має у своєму розпорядженні весь необхідний перелік спеціального інструменту та обладнання FIAT, рекомендованих заводом-виробником, для проведення робіт з якісної діагностики та ремонту автомобілів.

За допомогою діагностичного обладнання станції, можна виявити найменші несправності Вашого автомобіля.

Особливу увагу ми приділяємо правильному інформуванню власника автомобіля про результати проведеної діагностики технічного стану автомобіля. Ми повідомляємо власникові автомобіля про існуючі несправності автомобіля і пропонуємо провести ремонт. Встановлення оригінальних запасних частин, застосування рекомендованих витратних матеріалів дозволяють уникнути поломок транспортного засобу.

Ми знаходимося за адресою:  вулиця Микулинецька, 29А, Тернопіль, Тернопільська область, 46000.
Телефон: 067 434 1028.

НА ПІДХОДІ NEW PANDA … ЩОБ ВІДЗНАЧИТИ СВОЇ ПЕРШІ 40 РОКІВ!

New Panda відзначає свої перші 40 років, і в честь цього Fiat оновлює свій функціональний символ і розширює сімейство за допомогою New Panda Sport. Модельний ряд тепер включає 5 рівнів комплектації, які будуть представляти три нові версії моделі. Тепер буде простіше вибрати версію, яка найкраще відповідає смакам і вимогам покупця, більш уважного до міського стилю, версія Life в комплектаціях Panda і City Life. Для тих, хто вважає за краще динамічний і цікавий спосіб життя, версія Sport в новій комплектації Sport; або для тих, хто пристрасно любить подорожувати, версія Cross в комплектаціях City Cross і Cross.

Таким чином, New Panda є природною еволюцією винаходу, який протягом 40 років завжди було синонімом шарму, простоти використання і універсальності. Panda – це все це та й ще багато іншого: «бренд», наповнений функціональною та емоційною цінністю, символ свободи подорожі, але також продукт, який став частиною колективного несвідомого, як і інші результати італійської творчості: від Fiat 500 до Vespa Piaggio, від Moka Bialetti до попільничок Cubo від Бруно Мунарі.

«З 1980 року і по сьогоднішній день легендарний міський автомобіль Fiat підкорив серця всіх, побивши численні рекорди: він був бестселером в Італії протягом 8 років поспіль і лідером – разом з 500-м – на європейському ринку міських автомобілів з більш ніж 375 000 проданими машинами щороку», – сказав Лука Наполітано, глава EMEA брендів Fiat, Lancia&Abarth. «Фактори цього успіху включають в себе безліч спеціальних серій, випущених в останні роки для дослідження незвіданих сфер застосування для міського автомобіля. Деякі з останніх спеціальних серій – Panda Waze 2018 і Panda Wind і Panda Trussardi 2019 року, завдяки яким найбільш продаваний city-car Європи був названий «самий соціальний» і «розкішна Panda» відповідно. В даний час естафета передається новій Panda, яка досягає повної зрілості, роблячи ще один крок вперед щодо захисту навколишнього середовища, технологій, самобутності, задоволення і функціональності. Panda завжди досягала успіху в усіх цих сферах, пропонуючи геніальні рішення, які дозволили «чарівному ящику» розвиватися з роками, завжди залишаючись вірним собі».

New Panda – єдиний міський автомобіль в сегменті, який може похвалитися повною лінійкою в плані приводу (4×2 і 4×4) і двигунів (Hybrid, бензиновий 4×4, CNG і LPG). Все це укладено в знайому, міцну і обнадійливу «форму», яка відразу викликає в уяві шарм і співучасть, коли їдеш як по місту, так і на самих віддалених гірських схилах. Не кажучи вже про специфіку, яка принесла автомобілю всесвітню популярність: компактні зовнішні розміри, регульований великий внутрішній простір і оригінальні колірні комбінації.

Світ «Life» у версіях Panda і City Life

Перша комплектація нового міського світу «Life» –  це комплектація Panda, двері в цей модельний ряд: доступний автомобіль, наповнений інтелектуальними рішеннями, що робить його ідеальним для будь-якого виду подорожей або трансферу. Друга комплектація – справжня новинка цієї версії: New Panda City Life, стрижень модельного ряду, націлений на тих, хто шукає найкраще співвідношення ціни і якості продукту в міському автомобілі, не жертвуючи привабливим і самобутнім стилем. Дизайн Panda City Life включає в себе нові передні бампери, абсолютно нову вставку в бічних спідницях і нові колісні диски Life 15 дюймів, ідеальне поєднання з різними контрастними чорними елементами, що входять в базову комплектацію: від багажника на даху до бічних захисних стрічок, від бічних дзеркал до зовнішніх ручок. Міська душа також проявляється в салоні, який включає двоколірні сірі сидіння і приладову панель антрацитового кольору, кондиціонер з ручним керуванням і систему Uconnect в комплекті з радіо DAB, технологією Bluetooth 2.1 і спеціальним тримачем для смартфона, встановленим на передній панелі, і кнопками управління на кермі. Новий 7-дюймовий сенсорний радіоприймач з цифровою системою DAB, налаштований для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™ і кріпленням для смартфона йде за запитом.

Абсолютно новий Panda Sport для клієнтів, які ведуть активний спосіб життя

Новий Panda Sport, орієнтований на молодих, динамічних покупців, яких приваблює спортивний і характерний стиль, доповнює «сімейство Fiat Sport», яке в даний час включає моделі 500X, 500L і Tipo.

Нова версія миттєво пізнається по її відмінній естетиці: нові двоколірні 16-дюймові легкосплавні диски з чорними і червоними ободами; ручки і бічні дзеркала такого ж кольору, що і кузов, за запитом в глянсовому чорному в поєднанні з чорним дахом (опція) і ексклюзивний хромований логотип «Sport» на бічній панелі над покажчиком повороту. Також доступна нова ексклюзивна сіра ліврея Matt Grey.

Такі ж сміливі елементи можна знайти і в інтер’єрі, де виділяються нова передня панель титанового кольору, спеціальні дверні панелі з екошкіри, чорна стеля і нові сидіння з темно-сірої оббивкою, деталі з технокожі, тканинні бічні панелі і червона строчка. А для клієнта, який хоче отримати ще більш сміливе зображення, New Panda Spot може бути оснащений за запитом пакетом Pandemonio – явна данину поваги комплекту, випущеному в 2006 році для Panda 100 HP, який включає червоні гальмівні супорти, тоновані вікна і нове кермо з технічної шкіри з червоною прострочкою.

Нарешті, в базову комплектацію входить новий 7-дюймовий сенсорний радіоприймач з цифровою системою DAB, налаштований для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™, а також тримач для смартфона.

Версії Cross і City Cross для тих, хто шукає свободу

Нарешті, новий модельний ряд доповнює Panda Cross, топовий рівень комплектації із зовнішністю і характером позашляховика, а також максимумом обладнанням для тих, хто хоче мати автомобіль з повним набором функцій. Він має стильні нові 15-дюймові колісні диски «Cross» Style, подвійний червоний буксирний гак під гратами бампера, хромоване лакофарбове покриття захисних пластин, поздовжні релінги на даху і смуги бічних буферів з рельєфним написом «cross» чорного кольору.

Широка гамма базового обладнання включає задні парктроніки, автоматичний кондиціонер, шкіряне кермо, нові чорні дверні панелі з технічної шкіри, нову «дерев’яну» приладову панель з перероблених матеріалів і нове радіо з сенсорним екраном 7 дюймів в комплекті з цифровим радіо DAB для Apple CarPlay і сумісний з Android Auto™ і тримачем для смартфона. Інші нові особливості: двоколірні сидіння, зроблені з урахуванням стійкості, центральна панель яких обшита спеціальною екологічно чистою тканиною, отриманою мінімум на 37% з переробленого пластика із землі. Сидіння оздоблені з боків коричневою строчкою, деталями з екошкіри і характерним логотипом «cross».

Інформаційно-розважальна система нового покоління

Вперше в моделі використовується нове радіо з 7-дюймовим сенсорним екраном з цифровим радіо DAB, налаштованим для Apple CarPlay і сумісним з Android Auto ™ і тримачем для смартфона. Зокрема, Apple CarPlay легко інтегрує ваш смартфон з дисплеєм, тому користувачі можуть здійснювати дзвінки, отримувати доступ до своєї музики, відправляти і отримувати повідомлення, прокладати маршрути в залежності від дорожньої обстановки та багато іншого, не відволікаючись від дороги.

Новий двигун Mild Hybrid тепер доступний для всієї лінійки

Запущена в лютому в Panda Hybrid Launch Edition, ексклюзивна спеціальна серія, яка дебютувала одночасно з 500 Hybrid Launch Edition, технологія Mild Hybrid тепер доступна у всій лінійці New Panda, забезпечуючи всі переваги ефективного, компактного і легкого і доступного гібридного автомобіля. Коротше кажучи, це найкраще рішення для міських автомобілів, яке ідеально відповідає підходу Fiat, першопрохідника в усіх більш екологічно стійких технологіях і новатора в області мобільності.

Бензиновий двигун Mild Hybrid поєднує новий трициліндровий 1-літровий двигун потужністю 70 к.с. (51,5 кВт) з сімейства FireFly, що відповідає стандарту Euro 6D Final, з електродвигуном BSG (стрічковий стартер-генератор). Останній відновлює енергію під час гальмування і уповільнення, зберігає її в літієвої батареї ємністю 11 Ач і використовує її при піковій потужності 3,6 кВт для перезапуску двигуна в режимі Stop&Start і для допомоги на етапі розгону.

У порівнянні з двигуном Fire 1.2 потужністю 69 к.с., двигун Panda Mild Hybrid підвищує економію палива і знижує викиди CO2 на 30%, гарантуючи таку ж продуктивність і забезпечуючи дуже високий рівень комфорту навіть при повторному запуску. Система BSG також означає, що двигун внутрішнього згорання може перезапускатися дуже тихо і без вібрації при зупинці і повторному зрушенні з місця.

Трансмісія оснащена новою 6-ступінчастою коробкою передач, призначеною для подальшої оптимізації сфери застосування двигуна. Новий Panda Hybrid дозволяє клієнту отримати доступ до всіх переваг омологації в якості гібридного автомобіля і гарантує, відповідно до місцевих правил, ряд переваг, таких як свобода доступу і пересування в центрі міста, зниження вартості паркування в центрі міста і податкові пільги відповідно до місцевого законодавства.

Пакет D-Fence від Mopar

За запитом New Panda також може бути оснащений новим пакетом D-Fence від Mopar, що складається з трьох пристроїв для оптимальної гігієни автомобіля: фільтр, який запобігає потраплянню забруднень в автомобіль ззовні, блокує тверді частинки і практично 100% алергенів, і зменшує утворення цвілі і бактерій на 98%; очищувач повітря всередині салону, який відфільтровує мікрочастинки, такі як пилок або бактерії; і УФ-лампа для очищення всіх контактних поверхонь в наших автомобілях: керма, важеля перемикання передач і сидінь.

Сорок років рекордів в своєму сегменті, з особливими відзнаками в екологічності, технологічності, самобутності і розвагах

Простежити історію Fiat Panda – значить перегорнути альбом чотирьох десятиліть спогадів про автомобіль, який еволюціонував, але залишався актуальним, завжди залишаючись вірним собі. Секрет успіху Fiat, втілення міського автомобіля, полягає в тому, що він підходить для будь-якого випадку. З моменту своєї появи на Женевському автосалоні 1980 року Panda стала відома як чарівна коробка (magic box), наповнена оригінальними, геніальними і дивовижними ідеями. Щоб продемонструвати 40-річний успіх італійської ікони, бренд випустив три відеоролики, орієнтовані на PowertrainStile та Smart Solution, в яких Лука Наполітано, керівник EMEA Fiat, Lancia&Abarth Brands, повертається у минуле, розкриваючи таємниці Panda і сподівається на майбутнє цієї позачасової моделі.

Якщо коротко, Panda завжди була новатором у своєму сегменті. Наприклад, у сфері Eco (екологія), Panda Elettra (1990) була одним з перших серійних електромобілів у Європі, тоді як Panda Natural Power (2006) була першим автомобілем на метановому двигуні, який випускався серійно, а потім через рік з’явилася Panda EasyPower, що працює на зрідженому газі LPG. Цього року Panda Hybrid Launch Edition, разом із 500, є першим автомобілем Fiat з гібридним двигуном Mild Hybrid, готовим здійснити революцію у міській мобільності. Що стосується технологічних інновацій, модель Fiat не має собі рівних: ще в 1983 році це був перший міський автомобіль 4х4, а в 2013 році перший у своєму класі запропонував автоматичне екстрене гальмування. І не можна заперечувати, що його відмітний характер зачарував як широкий загал, так і міжнародну спеціалізовану пресу, досить подумати про престижні титули «Автомобіль року» (2004 р), який став першим в своєму сегменті, який отримав його, і «Кращий позашляховик 4×4 2019 року », присуджений англійським журналом «4×4 Magazine». Знаменита історія рекордів триває і у сфері «розваг»: у 2004 році це був перший міський автомобіль, на позначці 5200 метрів в базовому таборі Евересту, а в 2017 році Panda Cross 4×4 завершив легендарне ралі Дакар, ставши першим італійським автомобілем, першою моделлю Fiat і першим автомобілем, створеним на базі стандартного малолітражного автомобіля, який скоїв такий подвиг. Fiat Panda побив навіть ще більше рекордів: досягнувши показника в майже 8 мільйонів автомобілів проданих за 40 років, він продовжує домінувати над продажами в Італії в цьому році – як найбільш продаваний автомобіль в цілому за 8 років поспіль, і підтвердив свою лідируючу позицію в Європі із зростанням частки ринку на 3 пункти і досягненням кращої долі ринку з моменту запуску Panda в 2012 році (17,1%).

ОЛІВ’Є ФРАНСУА, ПРЕЗИДЕНТ БРЕНДУ FIAT, ПРЕДСТАВЛЯЄ NEW 500 3 + 1 І ВЕСЬ МОДЕЛЬНИЙ РЯД NEW 500 В ЯКОСТІ СВІТОВОЇ ПРЕМ’ЄРИ В ТУРИНІ

Після презентації кабріолета New 500 «la Prima» 4 березня і версії седана 8 червня, сьогодні настає день «D» завершення проекту Nuova 500. У Турині в художній галереї Аньєллі на світовій прем’єрі Олів’є Франсуа, президент бренду Fiat, представляє всю лінійку 500, готову до виходу на ринок, і New 500 3 + 1 «la Prima» Opening Edition, третій «кузов» Нового 500, який буде додано до версій кабріолету і седану.

Ласкаво просимо до 3+1

Стартувавши два роки тому, проект New 500 охопив весь бренд Fiat своїм позитивним зарядом, приносячи з собою енергію і творчий потенціал, рівні тільки тим, що були в 1957 і 2007 роках. Це дозволило дизайнерам і інженерам Fiat заглянути в майбутнє, не упускаючи жодної можливості, і в той же час дати продовження нинішньому успіху 500-го.

З цієї точки зору стало природним створити для автомобіля кілька варіантів «кузова», як наприклад, кабріолет і седан, але не тільки це. Щоб супроводжувати еволюцію клієнтів 500-го, необхідно було піти далі, щоб також відповісти на мінливі потреби клієнта, який виріс і змінив свої звички. Дівчинка чи хлопчик, які промчали на борту 500 вулицями центру міста після робочого дня, сьогодні – це працююча мама або тато, яким важко, маючи одного або декілька дітей, відводити їх вранці в школу перед виходом на роботу, і потім водити днем на танці, на заняття англійської, не нехтуючи своїми особистими справами. Тобто, це клієнт, який став сім’єю і з якому потрібен більш зручний внутрішній простір, але при цьому як завжди «крутий», який може бути тільки у 500-го по його натурі. Ось чому з’явився New Fiat 500 3 + 1. Все нове, все з електроприводом і з ще одними дверима. Але завжди 500.

Дизайнери Centro Stile розробили розумне рішення, яке дозволило зберегти ті ж розміри, що і у версій кабріолета і седана, додавши треті невеликі двері з боку пасажира. Так само, як і перший 500-й 1957 року, який представив навісні двері ззаду – це стало поверненням до витоків моделі у плідному діалозі між минулим і майбутнім. Результатом став новий кузов, який додався до седану і кабріолету, але розміри його залишилися незмінними, не збільшуючи габарити ні на сантиметр.

Треті «маленькі двері» відкриваються проти вітру і, завдяки відсутності центральної стійкі, вбудованої в двері, дозволяє вам легше потрапити на борт, легше завантажувати і вивантажувати громіздкі предмети і швидко і легко розміщувати дитину на задньому сидінні або в дитячому кріслі. Після закриття маленьких дверей немає ніякої різниці з іншими 500: той же стиль, той же розмір. Все це зі збільшенням ваги всього на 30 кг, що не впливає на керованість і витрату палива автомобіля.

Що стосується безпеки, слід зазначити, що «маленькі треті двері» відкриваються лише після відкриття передніх дверей, щоб пасажири ззаду не могли їх відчинити ненавмисно.

З випуском «3 + 1» 500 хоче продовжувати бути на стороні клієнта, який змінив звички і потреби, але не свій смак. Клієнт, який не хоче відмовлятися від краси і чарівності, які приносить із собою 500, і New 500 3 + 1 – це відповідь. Завдяки розумному рішенню з третіми дверима кожен зможе зберегти свої пристрасті, не відмовляючись від стилю і насолоджуючись функціональними можливостями, які може запропонувати New 500 3 + 1.

Стартовий випуск нового 500 3+1 «la Prima»

Новий 500 3 + 1 також як і те, що було зроблено для кабріолета і седана, представлений під час запуску в версії «la Prima» Opening Edition, що відрізняється стилем, ексклюзивністю, технологічністю і можливостями підключення..

Стиль. Це безперечно 500, і тому він не може ігнорувати стиль і увага до деталей. Три кольори для запуску:

  • Rose Gold
  • Glacier Blue
  • Onyx Black

Ексклюзивність. Новий 500 3 + 1 «la Prima» відрізняється рядом ексклюзивних деталей: повністю світлодіодні фари в дизайні «Infinity», 17-дюймові двоколірні диски алмазної шліфовки і хромовані вставки на вікнах і з боків. Шкіряні сидіння, передня панель і кермо, монограма Fiat на сидіннях, двоколірне кермо і спеціальна табличка «la Prima» на стійці. Комфортна передня частина: передні сидіння з регулюваннями в шести позиціях, килимки, електрохромне внутрішнє дзеркало заднього виду і датчики паркування з оглядом на 360°.

Технологія. «La Prima» оснащена найсучаснішими доступними системами ADAS:

  • Інтелектуальний адаптивний круїз-контроль (iACC) і Центрування смуги руху
  • Розпізнавання дорожніх знаків
  • Автономне аварійне гальмування з розпізнаванням пішоходів та велосипедистів
  • Інтелектуальний помічник по швидкості
  • Контроль смуги руху
  • Камера заднього виду високої роздільної здатності з динамічними сітками
  • Датчики паркування з оглядом 360° і міські сліпі зони
  • Автоматичні датчики сутінків і дальнього світла
  • Аварійний виклик
  • Електронне гальмо стоянки

Крім того, в базовій комплектації є автоматичний кондиціонер, ключ pebble, пристрій швидкої зарядки 85 кВт і кабель Mode 3 потужністю 11 кВт для зарядки вдома або на громадських заправках.

Він також оснащений системою автономного водіння рівня 2, вперше в сегменті міських автомобілів.

Зв’язок. Нова інформаційно-розважальна система UConnect 5: TFT 7-дюймовий дисплей, радіо 10,25-дюймовий сенсорний екран NAV, DAB, Wireless CarPlay / Android Auto, Uconnect Box (телематичний блок, який дозволяє підключати послуги) і бездротовий зарядний пристрій для смартфонів.

Крім стартової версії, комплектація 3 + 1 буде доступна у версіях PASSION і ICON.

Лінійка нового 5oo: ACTION, PASSION і ICON готова зробити революцію в області електромобільності

Просто, повно і змістовно. Ось так представлена лінійка нового 500. Три рівня персоналізації (Entry-Level, Mid-Range and High-End – початковий, середній і високий), що одержали назви  ACTION, PASSION і ICON, кожна з яких має конкретне призначення продукту і характеризується високими технологіями, підключеністю і безпекою. А також безліч інноваційного та унікального обладнання в сегменті міських автомобілів.

А оскільки електрична мобільність відповідно до філософії 500 доступна кожному, весь модельний ряд відповідає вимогам нових водіїв: таким чином, Fiat New 500 – це автомобіль, разом з яким можна вступити на шлях змін.

Новий 500 ACTION: демократизація електричної мобільності

Клієнти нового 5oo ACTION це молоді люди, з неспокійним способом життя, повсякденний розпорядок дня яких складається з коротких поїздок, але яким потрібен екологічно безпечний автомобіль, тобто запас ходу для міського використання і відмінна безпека завдяки всім системам ADAS.

Версія ACTION – також ідеальний автомобіль для мілленіалів, які люблять альтернативну мобільність, таку як каршерінг.

Новий 500 ACTION оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 23,8 кВтг, який забезпечує дальність дії понад 180 км з циклом WLTP, що перевищує 240 км при використанні в міських умовах. А враховуючи, що в середньому щоденне використання становить менше 50 кілометрів, це означає, що покупець повинен буде заряджати свій New 500 тільки раз за кілька днів.

Одним з важливих питань для клієнтів, які хочуть перейти на електромобілі, є час зарядки, адже New 500 ACTION оснащений системою швидкої зарядки потужністю 50 кВт, що дозволяє зарядити автомобільний акумулятор за дуже короткий час. Наприклад, для запасу енергії, достатнього для покриття добового пробігу (близько 50 кілометрів), потрібно менше десяти хвилин – час сніданку в барі. І знову завдяки швидкій зарядці можна зарядити його в домашньому гаражі вночі завдяки послідовному кабелю MODE 2 (3 кВт) або вдень, перебуваючи в офісі. Роз’єм «Combo 2», розташований на задній правій стороні автомобіля, дозволяє заряджати як змінним, так і постійним струмом, забезпечуючи швидку зарядку. Для зарядки будинку і в громадських місцях замовник також може придбати трифазний кабель MODE 3 потужністю 11 кВт і Wallbox від Mopar.

Розроблений для молодої аудиторії, новий 500 ACTION поставляється в комплекті з усіма системами ADAS, корисними для міської їзди, наприклад, Drowsy Driver Detection – система, яка контролює рівень концентрації водія; система автоматичного екстреного гальмування, Autonomous Emergency Braking, яка також розпізнає велосипедистів та пішоходів; Lane Keep Asssit – система, яка виявляє відхилення траєкторії, попереджає водія попередженням про повернення його на смугу руху та Traffic Sign Recognition – система розпізнавання дорожніх знаків, яка зчитує дорожні знаки та пропонує швидкість, яку потрібно підтримувати. Тоді як в тому, що стосується можливості підключення, New 500 ACTION представляє інформаційно-розважальну систему, розроблену для тих, хто хоче завжди бути на зв’язку. Це «розумне аудіо». Вона складається з смартфона Cradle, ергономічної бази для вертикального і горизонтального розміщення вашого смартфона, з’єднання Bluetooth, через яке смартфон підключається до вбудованих динаміків New 500, і спеціального додатку, яке забезпечує ідеальне використання і взаємодію. Таким чином, смартфон стає центром інфотейнменту в автомобілі.   

Що стосується зовнішнього вигляду, ACTION має галогенні фари та 15-дюймові колеса. Всередині саме технологія робить рівень Entry багатим оснащенням, яке до вчорашнього дня знаходили лише на автомобілях вищого сегменту. Починаючи з кнопки автоматичного запуску (Keyless Go), електричного стоянкового гальма (Electric Park Brake) до реконфігуруваного та кольорового 7-дюймового цифрового TFT-екрану перед водієм – який у новому 500 замінив традиційну панель приладів – на якому клієнт може прочитати всю основну інформацію про автомобіль, таку як запас ходу та стан зарядження. Інтер’єр має чорну панель приладів, а сидіння, виготовлені з волокна Seaqual, мають геометричний візерунок Chevron та срібні шви.

Новий 500 PASSION: електрична мобільність стає крутою

Середній рівень Mid New 500 присвячений тим, хто хоче йти в ногу з часом, бажає стабільності та новітніх технологій.

New 500 PASSION пропонує еталонний запас ходу не тільки в сегменті міських автомобілів: до 320 км в циклі WLTP, який збільшується до 460 км, якщо їздити тільки в міських умовах. Він оснащений швидкою зарядкою потужністю 85 кВт, що дозволяє заряджати 80% діапазону від розрядженого акумулятора за 35 хвилин і 50 км – при середньому щоденному використанні – приблизно за 5 хвилин. На PASSION до набору систем ADAS як на ACTION доданий Cruise Control.

Швидке зарядження, але також швидке підключення: смартфон підключається до автомобіля менш ніж за п’ять секунд – час, необхідний, щоб сісти в автомобіль. За запитом зарядження також може здійснюватися по бездротовій мережі, просто помістивши мобільний телефон в гніздо для бездротового зарядження в центральному відсіку поруч з водієм.

Зовні PASSION виділяється своїми 15-дюймовими колісними дисками, виконаними у двоколірному глянцевому покритті, тоді як інтер’єри включають усі послуги, які можна використовувати зі свого смартфона, та нову інформаційно-розважальну систему UConnect 5 з 7-дюймовим екраном, бездротовим Wireless CarPlay / Android Auto для підключених служб через Uconnect Box, набір послуг UConnect, щоб запропонувати клієнтам простий, комфортний та бездротовий інтерфейс користувача та радіо DAB.

На вибір пропонуються два рівня обробки салону: темний з чорною панеллю приладів і сидіннями з волокна Seaqual з візерунком Chevron і срібною строчкою або світлий з білою панеллю приладів і синіми сидіннями також з візерунком Chevron.

Підводячи підсумок, можна сказати, що автомобіль з кращими електричними технологіями і підключенням останнього покоління, який, однак, їздить так само, як і всі інші, простий і справжній, як справжній 5oo. Фактично, як і весь модельний ряд, PASSION оснащений селектором електронного режиму, який дозволяє вам вибирати між трьома режимами водіння – Normal, Range і Sherpa – які можна вибрати відповідно до стилю водіння і потреб.

Двигун має потужність 87 кВт зі 118 к.с., що забезпечує максимальну швидкість 150 км/год (самообмежена) та розгін від 0-100 км/год за 9,0 секунд, а 0-50 км/год за 3,1 секунди.

Новий 500 ICON: вершина лінійки електричної мобільності

New 500 ICON – справжня ікона стилю, технологій, матеріалів і вмісту. Автомобіль, укомплектований всім, відповідно до історії 500, яка вчить, що топові версії лінійки, такі як 500 Riva, завжди були лідерами продажів для Fiat.

Таким чином, 500 ICON – це справжня ікона мобільності з запасом ходу до 320 км в циклі WLTP, який досягає 460 км в міському циклі. Швидка зарядка завдяки швидкій зарядці постійним струмом до 85 кВт.

Також топовою з точки зору бортових технологій є нова інформаційно-розважальна система оснащена 10,25-дюймовим сенсорним дисплеєм «cinerama» з навігатором і системою Uconnect 5. На приладовій панелі розташований сенсорний екран з високою роздільною здатністю, горизонтальним розгортанням і ідеальною інтеграцією в приладову панель автомобіля, оскільки він був розроблений відповідно до критеріїв, які передбачають не відволікання водія, Uconnect 5 також може похвалитися системою взаємодії на природній мові з розширеним розпізнаванням голосу, яка дозволяє вам спілкуватися з автомобілем за допомогою фрази для пробудження «Hey Fiat», контролювати його запас ходу та параметри зарядження, програмувати кондиціонер та вибирати улюблену музику.

Зовні рівень High відрізняється 16-дюймовими легкосплавними дисками з полірованою обробкою, а всередині New 500 ICON стандартно поставляється з усім найкрутішим вмістом, який може запропонувати нова модель. Почнемо з деталі, яка відрізняє його від всіх інших: це пасивний доступ passive entry, що не є революцією, але на міській машині в сегменті А він ніколи раніше не зустрічався. Ще більш відмітною деталлю є чорний камінчик без кнопок, це розумний ключ, який, зберігається в вашій кишені або сумці, зв’язується з автомобілем і автоматично відкриває двері, коли ви наближаєтеся до машини, а потім знову замикає їх простим постукуванням по ручці дверей, коли ви йдете. Ще один прояв поваги нового 500 по відношенню до більш екологічного світу, тому що камінчик зроблений зі спеціального полікарбонату на біологічній основі.

Елегантність і ексклюзивність керували дизайнерами Центру стилю при виборі більш світлих і м’яких відтінків, які характеризують внутрішнє оснащення: приладова панель 500 ICON «body color», тобто пофарбована в той же колір, що і кузов. За запитом на передній панелі та рульовому колесі також доступна надзвичайно вишукана оббивка з ефектом натурального дерева, виконана з веганського матеріалу, а не зі шкіри. Елегантні сидіння з тканини з волокна Seaqual і з візерунком mélange в тонку смужку нагадують італійський костюм «от кутюр». Для оббивки ви можете вибрати один з двох колірних варіантів: темно-сірий, з логотипом 500 і деталями мідного кольору, і світло-сірий варіант в поєднанні з синім «ai borlotti» з сріблястими вставками і логотипом 500.

High-tech і підключеність

При розробці першого електромобіля концерну інженери FCA створили нову структуру навколо електричної силової установки, в яку були інтегровані нові технології управління, безпеки та розваг. В результаті вийшов автомобіль з кращими динамічними характеристиками в своїй категорії, маневрений і приємний в управлінні, зручний, тихий і завжди на зв’язку. При його створенні враховувалась простота використання смартфона, яка була перенесена в автомобільний сектор.  Звідси сформувалася технологічна «екосистема» нового 500, покликана допомогти покупцеві на різних етапах використання автомобіля на борту і поза ним, а також зробити його використання простим і інтуїтивно зрозумілим. Метою було перенести на New 500 все системи домашньої автоматизації, які зроблять наше життя простішим і приємнішим: від точки доступу Wi-Fi до голосового сервісу Alexa.

З новою інформаційно-розважальною системою п’ятого покоління UConnect 5 – підключеною платформою, створеною FCA для майбутнього, доступною з екраном 7 дюймів у версії PASSION і екраном 10,25 дюйма в версії ICON – на новому 500 ви можете створити персоналізований інтерфейс, а також використовувати вдосконалену систему розпізнавання голосу, яка активується гучним зв’язком фразою «Hey Fiat». Функції підключення активуються новим блоком UConnect Box, за допомогою якого можна отримати доступ до «UConnect Services» нового 500, наприклад, перетворивши його в точку доступу Wi-Fi, до якої можна одночасно підключити до 8 пристроїв. Ці послуги підключення відносяться до більш високих сегментів, і Fiat вперше робить їх доступними для автомобілів сегмента A з функціями, розробленими спеціально для світу електромобілів. Такі як, наприклад, «Dynamic Range Mapping», який виділяє на карті область, яку можна проїхати, за допомогою розрахунків, які враховують максимальну відстань з запасом ходу, який залишився, і інші параметри, які визначають ефективність автомобіля. Додаток Fiat не тільки означає, що ви можете переглядати місця зарядки, розташовані неподалік, але також відображає графічну індикацію на карті тих, до кого ви можете дістатись при поточному рівні заряду акумулятора. Карти постійно оновлюються в ефірі. Сервіс My Car, з іншого боку, дозволяє віддалено перевіряти рівень зарядження акумулятора прямо в мобільному додатку Fiat. «My Remote» дозволяє клієнтам дистанційно перевіряти рівень заряду акумулятора; планлувати зарядження автомобіля в найбільш зручні часові періоди; знаходити найближчі загальнодоступні зарядні станції та платити безпосередньо з мобільного телефону, забезпечуючи доступ до мережі 200 000 пунктів зарядки по всій Європі; знаходити точне місце розташування автомобіля; блокувати і розблоковувати двері; вмикати і вимикати світло; і програмувати систему кондиціонування повітря, все безпосередньо зі свого смартфона. І це лише початок. Цифрова система New 500 – це відкритий світ, який постійно зростає і оновлюється по бездротовому зв’язку, щоб зробити сприйняття 500 ще більш ексклюзивним.

З Новим 500 автономне водіння переходить на рівень 2

Новий 500 був розроблений як ідеальний автомобіль для міського використання, і був розроблений з урахуванням всіх аспектів його взаємодії з містом, від безпеки до всебічного захисту. Ось чому 500 оснащений «вдосконаленими системами допомоги водієві» ADAS, які роблять водіння простішим, безпечнішим, комфортнішим і навіть веселішим, а також є першим автомобілем у своєму сегменті з функцією автономного водіння другого рівня.

Але інженери FCA на цьому не зупинилися. Вони хотіли зробити технології більш близькими до людини, впроваджуючи спеціальні індивідуальні рішення для 500: від розширених засобів допомоги водієві, які дозволяють контролювати автомобіль в поздовжньому і поперечному напрямках, до датчиків, які визначають, коли водій тримає руки на кермі: моніторинг рівня ризику набагато більш точний, і це робить автоматичні попередження менш нав’язливими. І ще: завдяки системі Lane Centering New 500 зберігає своє становище посередині смуги руху; система Urban Blind Spot за допомогою ультразвукових датчиків контролює сліпі зони і попереджає трикутним світловим сигналом, який з’являється на бічному дзеркалі, якщо є перешкоди. У той час як 11 датчиків з кутом огляду 360 градусів забезпечують «огляд з дрона», що дозволяє уникати всіх перешкод при паркуванні і найскладніших маневрах: свого роду вид з неба, який бачить всі перешкоди.

Normal, Range і Sherpaсвій стиль водіння для кожного

Електрифікація – це історичний поворотний момент, який змінює автомобіль та мобільність, але не обов’язково спосіб їзди. New 500 дає вам можливість вибору: кожен може насолоджуватися водінням по-своєму, оскільки він був розроблений з трьома режимами водіння, які можна вибрати відповідно до стилю водіння.

У режимі Normal автомобіль рухається як будь-який автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння з автоматичною коробкою передач, але з дивовижними характеристиками, які є винятковими для міського автомобіля: 87 кВт потужності, що відповідає 118 к.с., 220 Нм крутного моменту з моментальною готовністю і розгін як у спортивного автомобіля від 0 до 50 км / год за 3,1 сек, а від 0 до 100 за 9 секунд.

У режимі Range новий 500 пропонує нові враження від водіння, тому що ви керуєте тільки однією ногою. Функція «одна педаль» дозволяє управляти прискоренням і уповільненням, натискаючи на одну і ту ж педаль. Коли ви відпускаєте її, автомобіль максимально відновлює енергію, що змушує його сповільнюватись, поки не зупиниться. Цей стиль водіння, ідеально підходить для міського використання, означає, що автомобіль має високе відновлення своєї енергії.

Коли залишковий запас ходу мінімальний, ви можете переключитися в режим Sherpa, який дозволяє водієві прибути в пункт призначення, оптимізуючи доступні ресурси, тому що при проектуванні електромобіля завжди потрібно думати про те, щоб дати водієві можливість дістатися до пункту зарядження незалежно від того, де він знаходиться. У режимі водіння Sherpa задіяні кілька елементів, щоб мінімізувати споживання енергії автомобілем, саме для забезпечення досягнення мети, встановленої на навігаторі, або найближчої зарядної колонки.

Технологічна та соціальна «екосистема» нового 500

Лише творчості, краси, вмісту недостатньо, щоб змінити парадигму. Важливо також все те, що оточує машину, як все взаємодіє. З цієї причини робоча група FCA побудувала навколо проекту New 500 справжню систему послуг, а також фізичних і цифрових рішень, щоб максимально спростити керування автомобілем з нульовим рівнем викидів. Саме такий підхід привів до створення мережі разом з New 500 у співпраці з нашими видатними партнерами, щоб поліпшити і спростити електричну мобільність і зробити її більш приємною. Це і easyWallbox – рішення plug-and-play для домашньої зарядки, розроблене виключно ENGIE Eps, і додаток My Easy Charge (розроблені Digital Solutions), який дозволяє знайти точку зарядки в будь-якому місці Європи, і єдина карта для зарядки і оплати, діюча по всій Європі майже на 200 000 зарядних станцій. А в сфері страхування, Assicurazioni Generali пропонує індивідуальні рішення в залежності від стилю водіння і фактичного використання автомобіля.

А для тих, хто сумнівається в переході на електромобіль New 500, є під рукою Fiat GOe LIVE, безкоштовний додаток для платформ iOS і Android, який дозволяє імітувати використання 500e. Імітація підкреслює потенційні економічні та екологічні переваги, які можуть бути отримані при використанні New 500 замість автомобіля, який є у клієнта в даний момент. Крім того, цей додаток надає корисну інформацію про досвід експлуатації e-Mobility, дозволяє знаходити зарядні станції по всій Європі і бронювати New 500 онлайн.

Нарешті, FCA запустила проект Vehicle-to-Grid (V2G), тобто використання акумуляторів електромобілів в якості розподілених систем зберігання енергії. У партнерстві з ENGIE Eps та Terna нещодавно у Мірафіорі було відкрито найбільший подібний завод у світі, що забезпечує двосторонню взаємодію між повністю електричними автомобілями FCA та електромережею. Окрім підзарядки автомобілів, проект використовуватиме їхні акумулятори для надання послуг зі стабілізації мережі, які зараз знаходяться на етапі пілотних випробувань. Після виведення на повню потужність, можна буде підключати 700 New 500 через 12000 фотоелектричних панелей на даху заводу, що дозволить скоротити викиди COбільш ніж на 2100 тонн.

З новим 500 це зовсім інша музика

В автомобільному світі системи AVAS практично однакові на всіх автомобілях: приземлений, безликий електричний звук, тоді як у New 500 є зовсім інша пісня, натхненна самим справжнім італійським творчістю.

Час перезапуску та відновлення вимагає звукового супроводу, який супроводжує «нову норму». Новий 500 представляє зміни абсолютно по-своєму.

Тому був зроблений унікальний і оригінальний вибір – акустична система оповіщення про транспортні засоби (AVAS). Звукове сповіщення пішоходів тепер потрібно за законом для електромобілів на швидкості до 20 км/год, яку новий 500 на швидкості понад 20 км/год перетворює в «музику», використовуючи мелодію, написану Ніно Рота для фільму «Амаркорд», фільму, який символізував італійську культуру, в точності як це робить Fiat 500.

Новий 500 та його стиль, матеріали та кольори: краса та душа

Дизайнерський центр Centro Stile Fiat при розробці New 500 зосередив увагу на душі автомобіля, щоб продукт відображав італійський дух.

І саме італійська креативність відрізняє стиль і дизайн автомобіля: електромобіль, який до того ж красивий, абсолютна новинка в панорамі міських автомобілів з нульовим рівнем викидів.

Тому New 500 – перший електромобіль з душею, що втілює в собі 63-річний досвід і успіхи. Досить зупинитися на передній частині, щоб зрозуміти все це: дизайнери задумали дуже сучасну передню частину, щоб додати автомобілю сильну індивідуальність. З моменту свого дебюту в 1957 році «чисте обличчя» моделі 500 може асоціюватися з «електромобілем», і це дійсно унікальне явище в автомобільній панорамі. Силует також слідкує за грою посилань між минулим і майбутнім: усі три покоління 500 визначаються однаковою центральною лінією, яка характеризує їх пропорції. Саме силует виділяється в дорожньому русі, що свідчить про його унікальність,  і він був змодельований для перенесення на модель 2020 року.

500 залишається вірним собі, проте підлягає поновленню: розміщення акумуляторної батареї під новою підлогою дало можливість створити автомобіль з новими габаритами  – еволюція відповідно до його початкових пропорцій. Новий 500 – трохи ширше, довше, колісна база ширша і навіть диски більші, в той час як інтер’єр може похвалитися просторішим салоном.

Нове шасі більш пропорційне і дає відчуття підвищеної стабільності і просторової присутності.

В цілому зовнішній вигляд New 500 в його трьох варіантах – кабріолет, седан і 3 + 1 постає більш сильним і солідним, більш компактним і елегантним, з чистими і строгими лініями, простими і звивистими поверхнями.

Усередині все відсіки були перероблені, щоб дати пасажирам відчуття величезної широти, як якщо б вони сиділи на «романтичної лавці». У безперервній взаємодії між минулим і майбутнім тут також є багато посилань на форми, використані в перших 500, таких як тонка, чиста і елегантна передня панель, мінімалістичні кнопки, виставлені в порядку як клавіатура фортепіано, тепер вже культова кругла приладова панель або кермо, яке тепер знову має дві спиці.

Крім того, доступне внутрішній простір було організовано за допомогою різних модульних відсіків, щоб задовольнити різні потреби пасажирів.

У порівнянні з попередніми версіями, New 500 виразно більш елегантний і вишуканий, в тому числі у виборі матеріалів. Оскільки 500 останніх десятиліть все ближче і ближче підходить до світу дизайну інтер’єру та моди, ми використали New 500, щоб зміцнити цей зв’язок, застосувавши більш вишуканий текстиль з ефектом тонкої смужки і меланжеву обробку. З іншого боку, ми підкреслюємо більш міцний зв’язок з природою і благополуччям, використовуючи теплі і м’які відтінки, з елементом інновацій, щоб відсилати до електричної душі New 500, пов’язаної з поточним основним інтересом до екологічності.

Все це стало можливим завдяки пошуку екологічно чистих і перероблених матеріалів, які знайшли своє відображення в застосуванні до сидінь веганскої шкіри і матеріалу Seaqual, волокна, отриманого з переробленого пластику, частково зібраного в океані, фарб замість хромування і килимків, виконаних з перероблених волокон.

Ще одним цікавим елементом є обробка приладової панелі нового 500, а також забарвлення кузова, стиль, що став культовим для моделі 500, який спеціально підкреслює концепцію еволюції і велику вишуканість, а також увагу до інтер’єру. Матеріали, вибрані для обробки передньої панелі, натхненні натуральними елементами, такими як дерево, з інноваційною обробкою, включаючи тривимірне і графічне покриття поверхонь і плетіння, які нагадують ремісницький підхід, що інтерпретується в сучасному стилі, в типовому стилі Fiat 500.

Що стосується кольорової палітри, відтінки New 500 в основному райдужні, щоб висловити емоції та підкреслити натхнення, почерпнуті у природи, а пропоновані нюанси нагадують реальні матеріали, щоб посилити вишуканий, еволюційний характер New 500. Як ви можете бачити з кольорів, вибраних для стартового випуску, зараз у всій лінійці доступні три ексклюзивні лівреї («Ocean Green», «Mineral Grey» та «Celestial Blue»), натхненні основними елементами природи. Інші нові кольори – це «Earth Gray», на перший погляд «класична» перламутрова бронза, приглушена та елегантна, засвічується, коли вона взаємодіє зі світлом променями світло-блакитного (так саме, як логотип 500e), роблячи його сучасним, яскравим та «електричним» кольором; «Glacier Blue», керамічний, делікатиний та ефірний відтінок, де синій, зелений та світло-сірий зустрічаютьчся, створюючи живий, але не кричущий колір; «Rose Gold», дрібнозернистий перламутровий колір, що призводить до рідкого, престижного металевого ефекту. Потім йде Cloud Grey, сірий з дуже явною характерною текстурою, яка в поєднанні з матовою поверхнею дає чітко матеріальний і зернистий ефект; Ice White, класичний пастельний білий колір 500-го, простий, елегантний і непідвладний часу, і, нарешті, Onyx Black, чистий, мінімалістичний, але дуже ефективний глянсовий чорний колір.

FIAT ТОРЖЕСТВУЄ НА КОНКУРСІ KEY AWARDS 2020

Бренд Fiat отримав два перших місця в категоріях «Музичні кавер-версії – Ліцензування» і «Оригінальна музика» на 52-му випуску Key Awards 2020 року, відомого фестивалю, присвяченого телебаченню, кіно, Інтернету і мобільним засобам мовлення. Організований Media Key Group, видавничою групою найбільших журналів галузі і орієнтиром для італійських менеджерів з маркетингу, конкурс є одним з найпрестижніших в національному масштабі і щорічно збирає заявки від найважливіших креативних агентств.

«Я дуже пишаюся цими двома престижними нагородами, які є нагородою для моєї команди і двома віхами в історії бренду Fiat – 120 років історії і початок нової ери з запуском повністю електричного New 500», – сказав Олів’є Франсуа, президент марки Fiat. «Не випадково таланти світового значення відзначають ці дві знаменні події. Стінг і Шеггі додали похвали до реклами, покликаної відсвяткувати 120-річчя Fiat, одночасно випустивши свій новий сингл. Що стосується дебюту New 500 і, перш за все, передачі інформації про нову місію Fiat, Леонардо ді Капріо прийняв наше бачення і розділяє наші цінності і цілі».

Ключова нагорода 2020 роки за «Оригінальну музику» дісталася відео під назвою «Reincarnation» (Реінкарнація), присвячену New 500, першій повністю електричній моделі FCA, з Леонардо Ді Капріо в головній ролі – американським актором і активістом, який понад двадцять років займається боротьбою зі зміною клімату і захистом біорізноманіття. Ось чому володар «Оскара» відразу ж взявся за проект і тепер пропонує свою виняткову підтримку New 500: простий, високотехнологічний, підключений і красивий. Відео «Reincarnation» ставить запитання про життя, її еволюцію і про Fiat, і знаходить відповіді в самій культовій моделі компанії. Створений креативним агентством Doner і режисером Джозефом Каном (який раніше працював з Дженніфер Лопес, U2, Леді Гагою і Тейлор Свіфт) для кіностудії Movie Magic, рекламний ролик розповідає історію бренду, який умів трансформуватися протягом багатьох років і стати ініціатором змін з 1957 року ( «Inspiring Changes since 1957» (надихаючі зміни з 1957 року) свідчить останній рядок ролика). Яскраві образи і майстерня інтерпретація Леонардо Ді Капріо також супроводжуються захоплюючим музичним аранжуванням Флавіо Ібби для Red Rose Productions. Маестро зазначив: «Премія Key Awards увійшла в історію як найдавніша нагорода в італійській рекламі. Я дуже пишаюся цією перемогою, особливо тим, що мені вдалося взяти участь в такому важливому для Fiat проекті, в якому задіяні талановиті фахівці світового рівня, і тим, що я працював з Олів’є Франсуа над запуском культової моделі New 500».

Нагорода також була присуджена «500 120th family, Shaggy & Sting» в категорії «Музичні кавер-версії – Ліцензування». Відео було знято в минулому році для запуску сімейства Fiat 500 «120th», пам’ятної лінійки, доступної в моделях 500, 500X і 500L. У центрі уваги інтегрованого мультимедійного комунікаційного проекту зі Стінгом і Шеггі в головних ролях і синглом Just One Lifetime, в захоплюючому відео зображений культовий дует Стінг і Шеггі на борту Fiat 500 «120th», в постійному зіставленні між мріями і реальністю, під мелодію Just One Lifetime з їхнього альбому 44/876, удостоєного премії Греммі. Ролик закінчується заявою «FIAT Driven by dreams since 1899» (FIAT керований мріями з 1899 року), в якому підкреслюється, що протягом 120 років бренд Fiat залишався поруч зі своїми клієнтами, щоб відповідати їх вимогам, перетворюючи будь-яку подорож – навіть коротку – в мрію. І в той же час це відноситься до ставлення, з яким бренд проектує себе в майбутнє, черпаючи натхнення в мріях про надання демократичних і доступних технологій. Рекламний ролик, задуманий креативним агентством Leo Burnett при медіапланування Starcom, був знятий в Барселоні режисером Джозефом Каном, який також зняв відео для Just One Lifetime, медіа-спонсором якого є Fiat.