Fiat Talento Cargo

ГЕНІАЛЬНА ПОТУЖНІСТЬ

Останнє покоління двигунів 1.6 пропонує велику лінійку з рівнем екологічності Euro 6, засновану на технології SCR і здатну задовольнити запити кожного клієнта:

1.6 MultiJet / Ecojet S&S 95 к.с. 260 Нм

1.6 MultiJet 120 к.с. 300 Нм

1.6 Ecojet S&S 125 к.с. 320 Нм

1.6 Ecojet S&S 145 к.с. 340 Нм

1.6 Multijet 95 HP Single Turbo Euro 6

  • Робочий об’єм: 1598 см3
  • Потужність: 95 к.с.
  • EC макс. потужн.: 70кВт при 3500об/хв
  • EC макс. кр. мом.: 260Нм при 1500об/хв
  • Витрати за NEDC*: 6,5л/100км
  • Викиди CO2 *: 170г/км

*Очікувані значення гомологації

1.6 Ecojet 95 HP Single Turbo Euro 6

  • Робочий об’єм: 1598 см3
  • Потужність: 95 к.с.
  • EC макс. потужн.: 70кВт при 3500об/хв
  • EC макс. кр. мом.: 260Нм при 1500об/хв
  • Витрати за NEDC*: 6,1л/100км
  • Викиди CO2 *: 160г/км
  • З системою Start&Stop

* Очікувані значення гомологації

1.6 Multijet 120 HP Single Turbo Euro 6

  • Робочий об’єм: 1598 см3
  • Потужність : 120 к.с.
  • EC макс. потужн. : 88кВт при 3500об/хв
  • EC макс. кр. мом. : 300Нм при 1500об/хв
  • Витрати за NEDC*: 6,5л/100км
  • Викиди CO2 *: 170г/км

* Очікувані значення гомологації

1.6 Ecojet 125 HP TwinTurbo Euro 6

  • Робочий об’єм: 1598 см3
  • Потужність: 125 к.с.
  • EC макс. потужн. : 92кВт при 3500об/хв
  • EC Max Torque: 320Нм при 1500об/хв
  • Витрати за NEDC *: 5,9л/100км
  • Викиди CO2 *: 155г/км
  • З системою Start&Stop

* Очікувані значення гомологації

1.6 Ecojet 145 HP TwinTurbo Euro 6

  • Робочий об’єм: 1598 см3
  • Потужність: 145 к.с.
  • EC макс. потужн. : 107кВт при 3500об/хв
  • EC Max Torque: 340Нм при 1500об/хв
  • Витрати за NEDC*: 6,1л/100км
  • Викиди CO2 *: 160г/км
  • З системою Start&Stop

* Очікувані значення гомологації

Наші дизельні двигуни 1.6 виграють завдяки турбокомпресору зі змінною геометрією або TwinTurbo.

TwinTurbo з системою Start&Stop допомагає Talento досягти кращих показників по викидах і витраті палива при низьких експлуатаційних витратах. Двоступеневий турбокомпресор забезпечує гнучке водіння, миттєве прискорення і велику потужність на високих швидкостях.

Перший ступінь забезпечує високий крутний момент від низьких швидкостей і забезпечує відмінний відгук при середньому прискоренні, в той час як другий ступінь включається на високих швидкостях, щоб додати потужність для плавного, потужного прискорення.